به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، دراین نشست یکروزه کارشناسان به مرور برنامه های هفته استقبال از مهر در مدارس پرداختند و نحوه برگزاری آیین های زنگ مهر و مقاومت ، برنامه های نمادین جشن شکوفه ها ، غنچه ها ، بزرگداشت هفته دفاع مقدس ، طنین بانک توحید و سایر برنامه های مرتبط با بازگشائی را بررسی کردند .
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد : گستره و ویژگی های مخاطبان آموزش و پرورش ، وظیفه روابط عمومی نهاد تعلیم و تربیت را سنگین ترکرده است
درابتدای این مراسم مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با یادآوری گستره و ویژگی مخاطبان آموزش و پرورش ، وظیفه روابط عمومی نهاد تعلیم و تربیت را بسیار مهم و خطیر خواند و از کارشناسان روابط عمومی خواست با مجهز کردن خود به علوم ارتباطات تمام سعی خود را برای انجام این مسئولیت خطیر به کار گیرند .
"داود پاک طینت "بر تبیین گفتمان واقعی دولت تدبیر و امید درمدارس تاکید کرد و افزود: نوع رفتار آموزش و پرورش با مردم در قضاوت آنان نسبت به عملکرد دولت تاثیر بسزائی دارد .
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد : مدارس استان آماده استقبال از دانش آموز هستند
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش و دبیرستاد پروژه مهر از آمادگی مدارس برای آغاز سال تحصیلی و استقبال از دانش آموزان خبرداد و افزود : مراسم زنگ مهر ومقاومت همزمان با اولین روز مهرماه در تمامی مدارس استان برگزار می شود
"محمود زارع" به تشریح نقش کمیته تبلیغات واطلاع رسانی در ستاد پروژه مهر پرداخت و از کارشناسان روابط عمومی خواست با برگزاری باشکوه برنامه های بازگشائی مدارس ، روز مهر را دراذهان دانش آموزان ماندگارکنند
وی هفته آخر شهریور را به عنوان هفته استقبال از مدارس یاد کرد وافزود : دراین هفته اولین جلسه شورای دبیران ، جلسه انجمن اولیا ومربیان ، نشست شورای دانش آموزی درهمه مدارس تشکیل و دانش آموزان خود اداره برنامه های بازگشائی را دردست می گیرند
معاون پشتیبانی و توسعه منابع : روابط عمومی های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت ارتباط تلاش کنند
"علی دهقان بهابادی " ارتباط کیفی را موجب پویایی و ارتقای درجات عالی سازمان دانست وافزود : روابط عمومی ها با بهره مندی از انرژی گروهی دراین راستا گام بردارند و برای ایفای نقش روشنگری خود تلاش کنند
"دهقان بهابادی " گفتمان تعاملی را مقدمه کیفیت ارتباط دانست وافزود : امروزه گفتمان تعارضی در سازمان جایی ندارد
وی روابط عمومی ها را مشاور مدیران ادارات دانست وافزود: نقش مشاوره ای شما تصمیم سازی وتصمیم گیری صحیح مدیران را به دنبال دارد
این مسئول نقد سازنده را از عوامل رشد و پیشرفت هرمجموعه دانست و افزود: روابط عمومی ها برای ترویج نقد سازنده تلاش کنند وخود باید دراین راه پیشگام باشند
درادامه این مراسم معاون پشتیبانی آموزش وپرورش استان با اهدای لوح تقدیر از روابط عمومی برتر استان تقدیر کرد
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
شنبه 01,مارس,2025